Search
Close this search box.

آشنایی با ونیر لمینت MAC

ونیر لمینت MAC چیست

ونیر لمینت MAC : یکی از درمان های زیبایی که توسط دندانپزشکان برای زیبایی دندان های شما انجام می شود لمینیت نام دارد. برندهای مختلفی از لمینت موجود است، و انتخاب هر کدام می تواند تاثیر زیادی در زیبایی یا عدم زیبایی دندان های شما داشته باشد. بسته به بودجه خود می توانید از انواع برندهای لمینت استفاده کنید.

لمینت MAC

لمینت ونیر MAC یکی از محبوب ترین و قابل اعتماد ترین محصولات لمینت دندان است. از مهمترین ویژگی های این لمینت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس سرامیک فشرده: ونیر لمینت MAC از سرامیک فشرده با استحکام و چگالی بالا ساخته شده است. این ویژگی لمینت ها را در برابر پارگی و خراش مقاوم می کند.

طبیعی: طراحی لمینت ونیر MAC بسیار طبیعی است و شباهت زیادی به دندان های طبیعی انسان دارد. این ویژگی لبخند را طبیعی جلوه می دهد.

ماندگاری بالا: روکش لمینت MAC دارای طول عمر بالا و دوام بالایی است. با تمیز کردن و مراقبت مناسب، آنها می توانند برای مدت طولانی ظاهر خوبی داشته باشند.

تنوع رنگ: لمینت ونیر MAC از رنگ های متنوعی استفاده می کند تا فرد بتواند رنگ مناسب و متناسب با چهره خود را انتخاب کند.

لمینت دندان MAC

ونیر لمینت MAC : روکش های MAC که از محصولات کالیفرنیا هستند می توانند یکی از بهترین انواع لمینت دندان باشند که ظاهر و ماندگاری طبیعی دارند و به دلیل اینکه از پرسلن سرامیکی ساخته شده اند نسبت به رقبا استحکام بیشتری دارند و جزو بهترین ها به حساب می آیند.

نکته شگفت انگیز در مورد این پارچه این است که این برند از 16 رنگ برای ایجاد لمینت از داخل روکش استفاده می کند. این امر باعث می شود که طبیعی تر از سایر نمونه ها به نظر برسد. این روکش ها ممکن است از نظر قیمت با سایر لمینت ها قابل مقایسه باشند. اما طول عمر آنها سه برابر سایرین است. ( ماندگاری و دوام لمینت دندان چقدر است؟ ) تنها نقطه ضعف آنها اندازه آنهاست، برای رسیدن به اندازه مناسب باید کمی از روی دندان های خود تراشید.

نحوه اتصال لمینت ایمکس به سطح دندان

چرا ونیر لمینت MAC محبوب است؟

لمینت‌های دندان، نوعی روش درمانی زیبایی برای دندان‌های افراد است که علاوه بر ترمیم پوسیدگی‌ها و معایب دندان، لبخند زیبایی را برای آنها نیز به ارمغان می‌آورد.

اما نکته‌ای که بسیار مهم است، جنس لمینت‌ها و دوام آنها است که نتیجه زیبا و ماندگاری را به‌همراه داشته باشد. در ادامه مطلب، به یکی از بهترین برندهای لمینت یعنی ونیر لمینت MAC می‌پردازیم.قیمت هر واحد لمینت دندان با کیفیت اصلی را استعلام کنید.

معمولاً ستاره‌های هالیوودی، از ونیر لمینت MAC برای زیبایی و ترمیم دندان‌های خود استفاده می‌کنند؛ زیرا بسیار طبیعی و مشابه با دندان‌های واقعی افراد است و عمری طولانی و کیفیت بسیار بالایی دارد. همچنین، به دلیل تنوع رنگی گسترده این نوع لمینت، افراد می‌توانند با توجه به سلیقه و رنگ مناسب برای چهره خود، رنگ مورد نظر خود را از بین تنوع رنگی آن بیابند.

مقالات مهم لیمنت دندان:  بهترین قرص چرک خشک کن قوی برای عفونت دندان

این نوع لمینت از جنس سرامیک فشرده است و استحکام و چگالی بیشتری نسبت به سایر لمینت‌های ونیر دارد؛ همچنین این نوع لمینت، ضد لک است و به هیچ عنوان روی دندان طبیعی جابه‌جا نمی‌شود.

ونیر لمینت MAC، در لابراتوارهای میکرودنتال و توسط تکنسین‌های بسیار ماهر ساخته می‌شود که نتایج بسیار زیبایی را به همراه دارد؛ به همین دلیل از اولین انتخاب‌های فرد و دندان‌پزشکان ماهر و باتجربه به شمار می‌رود.

تأثیر دندان‌های زیبا در لبخند غیر قابل انکار است.

معایب ونیر لمینت MAC

از معایب این لمینت این مورد محسوب می‌شود که در دسترس عموم قرار نگرفته است و تنها برخی از دندان‌پزشکان خاص می‌توانند برای زیباجویان خود از این نوع ونیر لمینت استفاده کنند. همچنین، قیمت بسیار بالای آن، از معایب این نوع ونیر لمینت به شمار می‌رود. اگر چه که این قیمت بالا به دلیل کیفیت بسیار مرغوب آن در نظر گرفته شده است، اما انتخاب‌های باکیفیت و ارزان‌تری نسبت به این برند نیز وجود دارد.

بنابراین، می‌توان گفت که زیباجو یا مشتری ونیر لمینت MAC را انتخاب نمی‌کند، بلکه انتخاب مشتری از طریق لابراتوار برای این نوع لمینت صورت‌ می‌گیرد.

مزایا ونیر لمینت MAC که باید بدانید.

جایگزین ونیر لمینت MAC

لمینت‌های ایمپرس وایمکس که توسط شرکت ایوکلار ویوادنت ساخته می‌شوند، شباهت زیادی به ونیر لمینت MAC دارند؛ این لمینت‌ها از جنس سرامیک فشرده هستند و برای برطرف کردن ایرادات ظاهری دندان‌های افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ به همین دلیل ممکن است جایگزین مناسبی برای برند مک در نظر گرفته شوند که در دسترس عموم قرار دارد و از کیفیت فوق‌العاده خوبی برخوردار هستند.

لمینت ایمکس به دلیل تفاوت درصد مواد اولیه آن، استحکام بهتری نسبت به لمینت ایمپرس دارد، اما نمی‌توان برای دندان‌های بسیار زرد از آن استفاده کرد؛ به همین دلیل بهتر است در این زمینه از تشخیص و علم دندانپزشک کمک بگیرید.

معایب ونیر لمینت MAC را بشناسید.

سخن پایانی

همان طور که مطالعه کردید، ونیر لمینت MAC نوعی لمینت خاص مستحکم و مشابه با دندان‌های طبیعی است که برای دندان‌های سلبریتی‌های هالیوودی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در دسترس عموم قرار ندارد.

این نوع لمینت به لمینت‌های ایمکس و ایمپرس شباهت زیادی دارد که می‌توان در صورت صلاحدید دندان پزشک و قابل استفاده بودن آنها برای شما، از آنها استفاده‌ کرد. لمینت مک، به دلیل قیمت بسیار بالا در دسترس عموم نیست و برخی از دندان‌پزشکان خاص از این برند استفاده می‌کنند؛ اما جایگزین‌هایی برای استفاده عموم نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری این مطلب

DaVinci لمینت
خدمات زیبایی دندان

آشنایی با لمینت سرامیکی داوینچی (DaVinci)

لمینت های سرامیکی انواع مختلفی دارند و توسط برندهای مختلف تولید می شوند. لمینت سرامیکی داوینچی (DaVinci): اگر قصد دارید یک لمینت دندان برای بهبود

لمینت فلدسپاتیک
خدمات زیبایی دندان

آشنایی با لمینت فلدسپاتیک

معرفی لمینت فلدسپاتیک و نکات مهم آن لمینت دندان فلدسپاتیک که به عنوان روکش های سرامیکی نیز شناخته می شوند، روکش های نازک و سفارشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *